بارانی

شیشه پنجره را باران شست، از دل من اما... چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

بارانی

شیشه پنجره را باران شست، از دل من اما... چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

بارانی
آخرین نظرات

تو با باران عجینی

شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ب.ظ

هرجا که هستی ، هرکجای این زمینی

شادی و یا مانند من ، اندوهگینی
بنشین کنار پنجره رو به خیابان
حیف است باران بهاری را نبینی
من تاروپودت را بخوبی میشناسم
من خوب میدانم تو با باران عجینی
هرلحظه در گوشم صدای خسته ی توست
می بینمت حتی اگر من را نبینی
در آن هیایو کاش از من هم بگویی
وقتی که رودر روی باران مینشینی

مریم دلداربهاری

۹۴/۰۲/۱۹
بارانی

نظرات  (۳)

۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۹ اسما کوچولو
کاش همه ی آدما با بارون عجین باشن ...
سلام
چقد این متنتون تو این هوا می‌چسبه
آفرین به این حسن انتخاب
پاسخ:
سلام 
ممنون از حضورتون، بارون قشنگ ترین و دلگیرترین تجربه ی زندگی...
هیچ چیز به اندازه هوای بارونی دلتنگ کننده نیست.
سلاااااااااااااااااااااااااام بارانی وبتون عالیه اگه روش کار کنین پربازدید میشه
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی