بارانی

شیشه پنجره را باران شست، از دل من اما... چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

بارانی

شیشه پنجره را باران شست، از دل من اما... چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

بارانی
آخرین نظرات

ابری که میشوی، باران میشوم...

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ق.ظ

نفس که میکشی صدایت را می شنوم، پلک که میزنی از چشمانت دنیا را می بینم، بغض که میکنی نفسم بند می آید، بند دلم پوسیده است، به آهی بند است، نکند آه بکشی، نکند بند دلم را پاره کنی!

ابری که میشوی ناخواسته میفهمم، باران میشوم و روزها میبارم، سیل به راه می اندازم تا با خودش تمام آه و غصه هایت را بشورد و ببرد.

این روز ها عجیب دلگیر است، هوایت عجب وزنی دارد، به سرم که می زند، روزها، دردهایم را از نو میکند...

چقدر ساکت و آرام در لحظه هایم نفس میکشی، دردهایم را نمیدانم اما من با نفست آرام تر از همیشه میشوم...

حرف که میزنم دلم آشوب میشود، اما با سکوت، دلم با خودش تا میکند، میداند حرف هایش خوردنی است...

هر روز که از نو شروع میشود، هر روز که دوباره به زندگی سلام می کنم، هر روز که نگاه اولم را به آسمان می اندازم، هر روز که گام اول را برای از نو شدن برمیدارم،ناخواسته با من شروع می شوی، نا خواسته با تو آسمانی میشوم.

ناخواسته ها در زندگی عذاب آورند، اما من با ناخواسته هایم رفیقم، ناخواسته هایم که نباشد درخواست هایم معنی ندارند.

گاهی مهمان چشمانم باش، زیبایی را ببین و لذت ببر، گاهی با چشمانم زیبایی ها را بخوان، آسمان با تمام وسعتش درون چشمانم، قالی مهمانی چون تو خواهد شد!

 گاهی دستانم را حس کن، و بنویس از تمام آنچه دلت را آرام میکند،

گاهی مرا مهمان چشمانت کن، همان لحظه هایی که دلتنگ میشوی، همان لحظه هایی که این چرخ بر غیر مراد تو می گردد، همان لحظه هایی که ابری تر از همیشه هستی، مهمان چشمانت کن تا بجایت ببارم که من باریدن را خوب یاد گرفته ام...

گاهی مرا مهمان دستانت کن تا از خاک تبعید اجباری برایت بنویسم...

بنویسم... دلم، یک دل سیر باران می خواهد!


۹۴/۰۵/۱۲
بارانی

نظرات  (۱)

اینقده این متنتون زیبا و بهاری بود که واسه مدتی گرما و خشکی تابستون از خاطرم رفت
خیلی زیبا می‌نویسید، خیلی شاعرانه توصیف می‌کنید و خیلی لطیف روایت می‌کنید
واقعا نوشته‌هاتون لذت بخشه
چندین و چند بار می‌خوانمشون
پاسخ:
خیلی ممنون از حضور گرمتون، خیلی لطف دارین شما، واقعا خوشحال شدم که مورد پسندتون واقع شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی