بارانی

شیشه پنجره را باران شست، از دل من اما... چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

بارانی

شیشه پنجره را باران شست، از دل من اما... چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

بارانی
آخرین نظرات

گر نگذری از گناهم چه کنم؟

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۴ ق.ظ

یارب ار نگذری از جرم و گناهم چه کنم ؟

ندهی گر به در خویش پناهم ، چه کنم ؟


گر برانی و نخوانی و کنی نومیدم
به که روی آرم و حاجت ز که خواهم ، چه کنم ؟


گر ببخشی گنهم ، شرم مرا آب کند
ور نبخشی تو بدین روی سیاهم ، چه کنم ؟


نتوانم کنم انکار گنه ، یک ز هزار
که تو بودی به همه حال گواهم ، چه کنم ؟


بارالها کرمی ، مرحمتی ، امدادی
کاروان رفته و من مانده به راهم ، چه کنم ؟


دوش می گفت « شفق » بار خدایا کرمی
که من آشفته دل و نامه سیاهم ، چه کنم ؟
محمد حسین بهجتی « شفق »

۹۴/۰۴/۰۷
بارانی

نظرات  (۳)

                                                

                                             #الهی من لی غیرک#
پاسخ:
احسنت...
سلام
عجب عکس زیبایی
همه ی ما امیدمان به پروردگار است وبس
درپناه اوباشید
به ما هم سری بزنید
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام، ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی