بارانی

شیشه پنجره را باران شست، از دل من اما... چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

بارانی

شیشه پنجره را باران شست، از دل من اما... چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

بارانی
آخرین نظرات

رویای من...

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ

با تو هستم 

با تویی که نه میبینمت و نه میشنومت

گاهی، فقط گاهی میخوانمت...

با منی

با منی که نه میبینیم نه مشنویم

گاهی فقط گاهی میخوانیم

چه افتخار بزرگی که تو مرا میخواهی، کدام واژه ها ارزش حک شدن روی چشمان تو را دارند؟

سطورم را با کدام کلمات مقدس پر کنم که حرمت چشمان پاکت را نگه دارند؟

رویای من...

تو باور داری روزهای پاییز کوتاهند؟

برای دل بیقرار پاییز و تابستان چه فرقی دارد؟ وقتی لحظه لحظه ی بی تو بودن برایم یک عمر به طول می انجامد چه فرقی میکند که روزهایم بلند باشند یا کوتاه؟ درست بسان شب و روز برای فردی نابینا...

این روزها باران امانم را بریده است!

 چه بارانی...

وقتی باران شب و روز برایم میبارد چه فرقی میکند دور باشم یا نزدیک؟ دلتنگی که این حرف ها را نمی فهمد...

همچون ماهی افتاده بساحل، گاهی از فرط نداشتنت نفس نفس میزنم، گویی قرار است از نبودنت غرق در تنهایی شوم...

کنارم نباشی چه فرقی میکند تنها باشم یا با کسی، نیستی که نیستی...

شبیه هیچکس نیستی، تو فقط بارانی هستی، زلال و پاک!

نمیدانم چه جرم سنگینی مرتکب شده ام که روزگار این حکم سنگین را برایم بریده است:

بی تو بودن ابدی...


۹۴/۰۸/۰۷
بارانی

نظرات  (۲)

سلام
احسنت آفرین واقعا تحسین برانگیزه این قلم سحر انگیزتون.  واقعا عالی می‌نویسید و مخاطب رو محسور می‌کنید. هر روز نوشته‌هاتون جذابتر و جذابتر می شه.
بابت وبلاگ زیباتون یه دنیا تشکر
پاسخ:
سلام، خیلی خیلی ممنون از لطفتون، و تشکر از حضور گرمتون.
۰۷ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۳ آقای دارستانی
قشنگ بود
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی